Επειδή στον τόπο αυτό που ζούμε οι μόνοι που ενδιαφέρονται πραγματικά για την συνέχιση του Έθνους και της Πατρίδας είναι ο απλός λαός, πρέπει να αντιληφθεί ότι το μέσο εκείνο που θα κάνει την διαφορά είναι η κατανάλωση. Το πιο δυνατό εργαλείο που έχει στα χέρια του αυτή την στιγμή ο κάτοικος της Έλλάδας είναι η διάθεση των χρημάτων του,όσα του έχουν απομείνει.
Επιμένετε Ελληνικά, προτιμάτε ελληνικά προιόντα με code bar που αρχίζει με 520, βέβαια πολλά απο αυτά έχουν κατασκευαστεί στην ΕΕ ή σε Τρίτες Χώρες με εξευτελιστικά χαμηλά μεροκάματα (πχ 1 ευρώ για 12ώρα τουλάχιστον βλέπε Κίνα (PRC), ελέγχετε λοιπόν και τα στοιχεία που ειναι γραμμένα στις ετικέτες των προιόντων και πράξτε κατα συνείδηση.
Προτιμάτε να ΜΗΝ αγοράζετε ξένα προιόντα, μπορείτε να ζήσετε και χωρίς αυτά, προτιμάτε να μην αγοράζετε πάμφτηνα προιόντα (σίγουρα είναι προιόντα εκμετάλλευσης ανθρώπων και υποβάθμισης του περιβάλλοντος) επιλέξτε να αγοράσετε πχ ένα φόρεμα και καλό παρά 5 στην ίδια τιμή.Ουκ εν το πολλω το ευ.
Προτιμάτε ότι έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα και έχει δώσει μεροκάματο στους Έλληνες συμπατριώτες μας, αναζητάτε εταιρίες που παλεύουν ενάντια σε μια εχθρική κυβέρνηση, σε αθέμιτο ανταγωνισμό εξευτελιστικού κόστους εργασίας απο το εξωτερικό και γενικότερα σε μη ευοίωνες συνθήκες αγοράς.
Συνειδητοποιημένη καταναλωτική συμπεριφορά μπορεί να αλλάξει τους όρους αγοράς-εργασίας-κεφαλαίου.
(πχ ο Σουηδικός Τύπος παρουσιάζει τους Έλληνες τεμπέληδες, ακαμάτηδες, βδέλλες του συστήματος με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί η χειρότερη εντύπωση στη συνείδηση των Σουηδών, γιατί να συνεχίσουμε να αγοράζουμε τα προιόντα τους που στο κάτω κάτω δεν είναι και πρώτης ανάγκης;Δηλ.εμ με κοροιδεύουν εμ τους ενισχύω κιόλας;)
Κινηθείτε με γνώμονα το συμφέρον του Εθνους και της Πατρίδας,των συνανθρώπων μας των διπλανών μας.
Επιμένετε Ελληνικά, προτιμάτε ελληνικά προιόντα με code bar που αρχίζει με 520, βέβαια πολλά απο αυτά έχουν κατασκευαστεί στην ΕΕ ή σε Τρίτες Χώρες με εξευτελιστικά χαμηλά μεροκάματα (πχ 1 ευρώ για 12ώρα τουλάχιστον βλέπε Κίνα (PRC), ελέγχετε λοιπόν και τα στοιχεία που ειναι γραμμένα στις ετικέτες των προιόντων και πράξτε κατα συνείδηση.
Προτιμάτε να ΜΗΝ αγοράζετε ξένα προιόντα, μπορείτε να ζήσετε και χωρίς αυτά, προτιμάτε να μην αγοράζετε πάμφτηνα προιόντα (σίγουρα είναι προιόντα εκμετάλλευσης ανθρώπων και υποβάθμισης του περιβάλλοντος) επιλέξτε να αγοράσετε πχ ένα φόρεμα και καλό παρά 5 στην ίδια τιμή.Ουκ εν το πολλω το ευ.
Προτιμάτε ότι έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα και έχει δώσει μεροκάματο στους Έλληνες συμπατριώτες μας, αναζητάτε εταιρίες που παλεύουν ενάντια σε μια εχθρική κυβέρνηση, σε αθέμιτο ανταγωνισμό εξευτελιστικού κόστους εργασίας απο το εξωτερικό και γενικότερα σε μη ευοίωνες συνθήκες αγοράς.
Συνειδητοποιημένη καταναλωτική συμπεριφορά μπορεί να αλλάξει τους όρους αγοράς-εργασίας-κεφαλαίου.
(πχ ο Σουηδικός Τύπος παρουσιάζει τους Έλληνες τεμπέληδες, ακαμάτηδες, βδέλλες του συστήματος με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί η χειρότερη εντύπωση στη συνείδηση των Σουηδών, γιατί να συνεχίσουμε να αγοράζουμε τα προιόντα τους που στο κάτω κάτω δεν είναι και πρώτης ανάγκης;Δηλ.εμ με κοροιδεύουν εμ τους ενισχύω κιόλας;)
Κινηθείτε με γνώμονα το συμφέρον του Εθνους και της Πατρίδας,των συνανθρώπων μας των διπλανών μας.