Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

"κίνημα 520" ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Επειδή στον τόπο αυτό που ζούμε οι μόνοι που ενδιαφέρονται πραγματικά για την συνέχιση του Έθνους και της Πατρίδας είναι ο απλός λαός, πρέπει να αντιληφθεί ότι το μέσο εκείνο που θα κάνει την διαφορά είναι η κατανάλωση. Το πιο δυνατό εργαλείο που έχει στα χέρια του αυτή την στιγμή ο κάτοικος της Έλλάδας είναι η διάθεση των χρημάτων του,όσα του έχουν απομείνει.
Επιμένετε Ελληνικά, προτιμάτε ελληνικά προιόντα με code bar που αρχίζει με 520, βέβαια πολλά απο αυτά έχουν κατασκευαστεί στην ΕΕ ή σε Τρίτες Χώρες με εξευτελιστικά χαμηλά μεροκάματα (πχ 1 ευρώ για 12ώρα τουλάχιστον βλέπε Κίνα (PRC), ελέγχετε λοιπόν και τα στοιχεία που ειναι γραμμένα στις ετικέτες των προιόντων και πράξτε κατα συνείδηση.
Προτιμάτε να ΜΗΝ αγοράζετε ξένα προιόντα, μπορείτε να ζήσετε και χωρίς αυτά, προτιμάτε να μην αγοράζετε πάμφτηνα προιόντα (σίγουρα είναι προιόντα εκμετάλλευσης ανθρώπων και υποβάθμισης του περιβάλλοντος) επιλέξτε να αγοράσετε πχ ένα φόρεμα και καλό παρά 5 στην ίδια τιμή.Ουκ εν το πολλω το ευ.
Προτιμάτε ότι έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα και έχει δώσει μεροκάματο στους Έλληνες συμπατριώτες μας, αναζητάτε εταιρίες που παλεύουν ενάντια σε μια εχθρική κυβέρνηση, σε αθέμιτο ανταγωνισμό εξευτελιστικού κόστους εργασίας απο το εξωτερικό και γενικότερα σε μη ευοίωνες συνθήκες αγοράς.
Συνειδητοποιημένη καταναλωτική συμπεριφορά μπορεί να αλλάξει τους όρους αγοράς-εργασίας-κεφαλαίου.
(πχ ο Σουηδικός Τύπος παρουσιάζει τους Έλληνες τεμπέληδες, ακαμάτηδες, βδέλλες του συστήματος με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί η χειρότερη εντύπωση στη συνείδηση των Σουηδών, γιατί να συνεχίσουμε να αγοράζουμε τα προιόντα τους που στο κάτω κάτω δεν είναι και πρώτης ανάγκης;Δηλ.εμ με κοροιδεύουν εμ τους ενισχύω κιόλας;)
Κινηθείτε με γνώμονα το συμφέρον του Εθνους και της Πατρίδας,των συνανθρώπων μας των διπλανών μας.

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Το συμπέρασμα των ημερών

Δηλώστε οτι είστε της ΕΘΕΛ,θα σας αφήνουν να διαδηλώνετε ελεύθερα και μάλιστα υπό αστυνομική προστασία. Να το έχουμε υπ' όψιν για την επόμενη συγκέντρωση στην πλατεία: περικυκλώνουμε τη βουλή,γυμνοί από τη μέση και πάνω,με σκισμένη μπλούζα που έχει ανέβει στο πρόσωπο και το καλύπτει και με ένα dexion ανά χείρας. Θα μας αφήσουν  χαλαρά να μπούμε στη βουλή,ίσως να κεράσουν και κανένα καφεδάκι.
Η κυβέρνηση, μαζί της και η αστυνομία, προσπαθεί κάθε τόσο να μας υπενθυμίζει πόσο ηλίθιους μας θεωρεί. Δεν εξηγούνται αλλιώς όλες αυτές οι παιδαριώδεις δικαιολογίες για τα επεισόδια. Δεν νομίζω οτι χρειάζεται καν να σχολιάσει κανείς τα επιχειρήματα τους σε σχέση με τις εικόνες που είδαμε,αφού ούτε μικρό παιδί δε θα τις πίστευε (εκτός ίσως αν είχε γονίδια απο τον ΓΑΠ).
Και φυσικά δεν περιμένω να τιμωρηθεί ο ΜΑΤατζής που εν ψυχρώ χτυπάει τον άοπλο και χωρίς κουκούλα νεαρό. Ούτε περιμένω να τιμωρηθεί αυτός που διέταξε τους Δέλτα να κάνουν ντου στο Μοναστηράκι ανάμεσα σε ανέμελους θαμώνες, ούτε αυτός που διέταξε την κατά βούληση χρήση χημικών (και ας προσπαθεί ο Παπουτσής να μας πείσει ότι η εντολή δεν δόθηκε απ'αυτόν ή κάποιον εκεί γύρω του). Ούτε αυτοί που έριξαν χημικά στο Μετρό. Εξάλλου, σύμφωνα με τον Λοβέρδο αυτό είναι προβοκάτσια των γιατρών που ήταν στις πρώτες βοήθειες. Δηλαδή εκεί που μας χρωστάγανε μας πήρανε και το βόδι.
Κάτι θετικό είναι οι δηλώσεις κάποιων αστυνομικών για την κατάντια και τον τρόπο χρήσης του Αστυνομικού σώματος απο την Πολιτική εξουσία. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μείνουν μόνο στα λόγια αλλά η Αστυνομία θα κάνει, τουλάχιστον εκ των έσω, ότι χρειάζεται για να επανέλθει στον πραγματικό της ρόλο, όπως την χρειαζόμαστε όλοι μας και όχι στον ρόλο που είχε την περίοδο '67-'74 γιατί στην συνείδηση του λαού εκεί βρίσκεται τώρα, όπως και ολόκληρη η κυβέρνηση.

Υ.Γ. Και να σκεφτεί κανείς ότι αυτά που διεκδικεί ο κόσμος στις πλατείες είναι και προς όφελος των αστυνομικών και αυτοί προστατεύουν αυτούς που τους στέλνουν ανεκπαίδευτους, χωρίς εξοπλισμό και οργάνωση να ρισκάρουν την ζωή τους για το "τεράστιο" ποσό των 800 ευρώ. Άραγε τόσο τους κόβει ή τόσο πολύ τους αρέσει να  βαράνε;