Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Το συμπέρασμα των ημερών

Δηλώστε οτι είστε της ΕΘΕΛ,θα σας αφήνουν να διαδηλώνετε ελεύθερα και μάλιστα υπό αστυνομική προστασία. Να το έχουμε υπ' όψιν για την επόμενη συγκέντρωση στην πλατεία: περικυκλώνουμε τη βουλή,γυμνοί από τη μέση και πάνω,με σκισμένη μπλούζα που έχει ανέβει στο πρόσωπο και το καλύπτει και με ένα dexion ανά χείρας. Θα μας αφήσουν  χαλαρά να μπούμε στη βουλή,ίσως να κεράσουν και κανένα καφεδάκι.
Η κυβέρνηση, μαζί της και η αστυνομία, προσπαθεί κάθε τόσο να μας υπενθυμίζει πόσο ηλίθιους μας θεωρεί. Δεν εξηγούνται αλλιώς όλες αυτές οι παιδαριώδεις δικαιολογίες για τα επεισόδια. Δεν νομίζω οτι χρειάζεται καν να σχολιάσει κανείς τα επιχειρήματα τους σε σχέση με τις εικόνες που είδαμε,αφού ούτε μικρό παιδί δε θα τις πίστευε (εκτός ίσως αν είχε γονίδια απο τον ΓΑΠ).
Και φυσικά δεν περιμένω να τιμωρηθεί ο ΜΑΤατζής που εν ψυχρώ χτυπάει τον άοπλο και χωρίς κουκούλα νεαρό. Ούτε περιμένω να τιμωρηθεί αυτός που διέταξε τους Δέλτα να κάνουν ντου στο Μοναστηράκι ανάμεσα σε ανέμελους θαμώνες, ούτε αυτός που διέταξε την κατά βούληση χρήση χημικών (και ας προσπαθεί ο Παπουτσής να μας πείσει ότι η εντολή δεν δόθηκε απ'αυτόν ή κάποιον εκεί γύρω του). Ούτε αυτοί που έριξαν χημικά στο Μετρό. Εξάλλου, σύμφωνα με τον Λοβέρδο αυτό είναι προβοκάτσια των γιατρών που ήταν στις πρώτες βοήθειες. Δηλαδή εκεί που μας χρωστάγανε μας πήρανε και το βόδι.
Κάτι θετικό είναι οι δηλώσεις κάποιων αστυνομικών για την κατάντια και τον τρόπο χρήσης του Αστυνομικού σώματος απο την Πολιτική εξουσία. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μείνουν μόνο στα λόγια αλλά η Αστυνομία θα κάνει, τουλάχιστον εκ των έσω, ότι χρειάζεται για να επανέλθει στον πραγματικό της ρόλο, όπως την χρειαζόμαστε όλοι μας και όχι στον ρόλο που είχε την περίοδο '67-'74 γιατί στην συνείδηση του λαού εκεί βρίσκεται τώρα, όπως και ολόκληρη η κυβέρνηση.

Υ.Γ. Και να σκεφτεί κανείς ότι αυτά που διεκδικεί ο κόσμος στις πλατείες είναι και προς όφελος των αστυνομικών και αυτοί προστατεύουν αυτούς που τους στέλνουν ανεκπαίδευτους, χωρίς εξοπλισμό και οργάνωση να ρισκάρουν την ζωή τους για το "τεράστιο" ποσό των 800 ευρώ. Άραγε τόσο τους κόβει ή τόσο πολύ τους αρέσει να  βαράνε;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου