Με αφορμή την επίθεση στον βουλευτή Κοζάνης,τον Αθανασιάδη (δε θα τον έλεγα και κύριο),ο Βενιζέλος,η Διαμαντοπούλου και δεν ξέρω κι εγώ ποιοί άλλοι,δήλωσαν ότι αυτό αποτελεί προσβολή της δημοκρατίας. Μάλλον τη δημοκρατία τη θυμούνται μόνο όποτε τους συμφέρει και με τον τρόπο που τους συμφέρει.
Όταν αγνοείς έναν ολόκληρο λαό,στο όνομα του οποίου υποτίθεται πως ενεργείς,θεωρούν πως είναι δημοκρατική πράξη? Όταν όλος ο κόσμος σου φωνάζει ότι δε μπορεί άλλο όλα αυτά που τον βάζεις να υπομένει και όλα αυτά που του λες ότι τον περιμένουν κι εσύ σφυράς αδιάφορα, μιλάς για δημοκρατκή συμπεριφορά? Όταν,εντελως 'δημοκρατικά', την πληρώνει ένας ολόκληρος λαός για λογαρισμό λίγων, οι οποίοι,επίσης 'δημοκρατικά', μάζεψαν μερικα δισεκατομμύρια εις βάρος του και τους οποίους καλύπτεις, θεωρείσαι μέγιστος σοσιαλιστής? Ίσως σοσια-ληστής...Υπάρχει βέβαια και ο καταμερισμός εργασιών ανάλογα με τις ικανότητές του καθενός,άλλος ειδικεύεται στο κλέψιμο και άλλος στο να δουλεύει και να πληρώνει.
Έλα όμως που και αυτός που πληρώνει, κάποια στιγμή δε θέλει να πληρώνει άλλο...'εδώ σου λέει δεν πληρώνει αυτός που τα έφαγε,θα πληρώσω εγώ που δεν τα φάγαμε και μαζί?'. Και έρχεται και σου το λέει,ήρεμα και ωραία. Κι εσύ ξέρεις πως έχει δίκιο. Και αντί να τον ακούσεις,τον βάζεις να πληρώσει περισσότερα. Και σου το ξαναλέει ήρεμα και ωραία ότι δε θέλει να πληρώνει γιατί δε φταίει.Κι εσύ πάλι τον αγνοείς και τον χρεώνεις κι άλλο. Και μετα σου το φωνάζει κι εσύ του λες να μη φωνάζει γιατί σου χαλάει τον ύπνο. Και μετά το φωνάζει πιο δυνατά κι εσύ του ρίχνεις σφαλιάρες για να σταματήσει.... 'Δημοκρατικές' σφαλιάρες,μην ξεχνιόμαστε.
Τι άλλο του μένει να κάνει για να τον ακούσεις?. Μετά έρχεται και σε βαράει. Αλλά μην τον κατηγορείς ότι δεν είναι δημοκράτης. Τόσο καιρό που σου φέρεται δημοκρατικά εσύ τι κάνεις? ΤΟΝ ΠΝΙΓΕΙΣ. Ε, μετά μην παραπονιέσαι που σου επιτίθεται και αυτός.
Και να είσαι ευχαριστημένος αν μείνει μόνο στον Αθανασιάδη. Πολύ φοβάμαι όμως,πως δε θα μείνει εκεί.
Όταν αγνοείς έναν ολόκληρο λαό,στο όνομα του οποίου υποτίθεται πως ενεργείς,θεωρούν πως είναι δημοκρατική πράξη? Όταν όλος ο κόσμος σου φωνάζει ότι δε μπορεί άλλο όλα αυτά που τον βάζεις να υπομένει και όλα αυτά που του λες ότι τον περιμένουν κι εσύ σφυράς αδιάφορα, μιλάς για δημοκρατκή συμπεριφορά? Όταν,εντελως 'δημοκρατικά', την πληρώνει ένας ολόκληρος λαός για λογαρισμό λίγων, οι οποίοι,επίσης 'δημοκρατικά', μάζεψαν μερικα δισεκατομμύρια εις βάρος του και τους οποίους καλύπτεις, θεωρείσαι μέγιστος σοσιαλιστής? Ίσως σοσια-ληστής...Υπάρχει βέβαια και ο καταμερισμός εργασιών ανάλογα με τις ικανότητές του καθενός,άλλος ειδικεύεται στο κλέψιμο και άλλος στο να δουλεύει και να πληρώνει.
Έλα όμως που και αυτός που πληρώνει, κάποια στιγμή δε θέλει να πληρώνει άλλο...'εδώ σου λέει δεν πληρώνει αυτός που τα έφαγε,θα πληρώσω εγώ που δεν τα φάγαμε και μαζί?'. Και έρχεται και σου το λέει,ήρεμα και ωραία. Κι εσύ ξέρεις πως έχει δίκιο. Και αντί να τον ακούσεις,τον βάζεις να πληρώσει περισσότερα. Και σου το ξαναλέει ήρεμα και ωραία ότι δε θέλει να πληρώνει γιατί δε φταίει.Κι εσύ πάλι τον αγνοείς και τον χρεώνεις κι άλλο. Και μετα σου το φωνάζει κι εσύ του λες να μη φωνάζει γιατί σου χαλάει τον ύπνο. Και μετά το φωνάζει πιο δυνατά κι εσύ του ρίχνεις σφαλιάρες για να σταματήσει.... 'Δημοκρατικές' σφαλιάρες,μην ξεχνιόμαστε.
Τι άλλο του μένει να κάνει για να τον ακούσεις?. Μετά έρχεται και σε βαράει. Αλλά μην τον κατηγορείς ότι δεν είναι δημοκράτης. Τόσο καιρό που σου φέρεται δημοκρατικά εσύ τι κάνεις? ΤΟΝ ΠΝΙΓΕΙΣ. Ε, μετά μην παραπονιέσαι που σου επιτίθεται και αυτός.
Και να είσαι ευχαριστημένος αν μείνει μόνο στον Αθανασιάδη. Πολύ φοβάμαι όμως,πως δε θα μείνει εκεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου